Postup reklamace, výměny a vrácení zboží

 

1. Reklamace příslušenství (pouzdro, lampička, nabíječka atd.)

Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

2. Reklamace čtečky Amazon, Onyx, Lexis

Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

3. Reklamace čtečky Pocketbook

Veškeré reklamace řeší oficiální servis Pocketbook pro ČR, firma Fixit. Tento servis má zdarma svozy od zákazníků. Kurýr přijede k Vám domu, vyzvedne čtečku, odveze ji do servisu. Zde dojde k vyřízení reklamace a poté Vám kurýr opět doručí balíček domů na Vaši adresu. Tato služba je kompletně zdarma. Po dobu reklamace s Vámi servis komunikuje mailem pomocí reklamačního čísla, které Vám na začátku přidělí. Postup reklamace:

FixIT - autorizovaný servis pro ČR a Slovensko

  • Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci (lze zadat i bez registrace)
  • Servis (FixIT) Vám potvrdí svoz zařízení, případně dodá další informace.
  • Následující den přijede na vaši adresu kurýr a bezplatně ji svez do servisu, kde bude vyřízena reklamace
  • Doporučujeme zasílat v originálním balení výrobku + dále dobře zabalené pro přepravu.
  • Po vyřízení reklamace Vám kurýr opět bezplatně přiveze čtečku zpět na Vaši adresu

 

4. Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a uveďte bankovní účet pro vrácení peněz. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.

 

5. Výměna zboží

Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a připište, o jaké zboží máte zájem. Před odesláním balíčku je nutné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz a domluvit se s námi na výměně zboží.