Postup reklamace, výměny a vrácení zboží
1. Reklamace příslušenství (pouzdro, lampička, nabíječka atd.)
Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.
2. Reklamace čtečky Amazon, Onyx, Lexis
Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a popište problém se zbožím. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.
3. Reklamace čtečky Pocketbook
Veškeré reklamace řeší oficiální servis Pocketbook pro ČR, firma Fixit. Tento servis má zdarma svozy od zákazníků. Kurýr přijede k Vám domu, vyzvedne čtečku, odveze ji do servisu. Zde dojde k vyřízení reklamace a poté Vám kurýr opět doručí balíček domů na Vaši adresu. Tato služba je kompletně zdarma. Po dobu reklamace s Vámi servis komunikuje mailem pomocí reklamačního čísla, které Vám na začátku přidělí. Postup reklamace:
FixIT - autorizovaný servis pro ČR a Slovensko
- Vyplníte objednávku bezplatného svozu / reklamaci (lze zadat i bez registrace)
- Servis (FixIT) Vám potvrdí svoz zařízení, případně dodá další informace.
- Následující den přijede na vaši adresu kurýr a bezplatně ji svez do servisu, kde bude vyřízena reklamace
- Doporučujeme zasílat v originálním balení výrobku + dále dobře zabalené pro přepravu.
- Po vyřízení reklamace Vám kurýr opět bezplatně přiveze čtečku zpět na Vaši adresu
4. Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě
Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a uveďte bankovní účet pro vrácení peněz. Před odesláním balíčku je vhodné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz. Problém můžeme vyřešit telefonicky a nemusí být nutné zboží odesílat.
5. Výměna zboží
Zboží pošlete na tuto adresu: Astre.cz, Tomáš Pejcha, Sluštice 361, 25084, Sluštice. Přiložte fakturu od zboží a připište, o jaké zboží máte zájem. Před odesláním balíčku je nutné nás kontaktovat telefonicky na 602 866 446 nebo mailem na info@astre.cz a domluvit se s námi na výměně zboží.